Seo intre teorie si practica

Sint o gramada de penalizari specifice Google, apar si dispar in functie de actualizarile de index si algoritmii de evaluare. Penalizarile vin ca urmare a unui abuz, au o durata destul de mare si raman valabile pana la modificari de imbunatatire. Evident, eroii SEO care fac astfel de „SEO avansat” ajung apoi sa ceara sfaturi pe forumurile in care SEO-istii dau share la informatii. SEOsi SEM sint in mare parte bazate pe teorie, informatiile apar in general ca urmare a unor observatii, a unor practici si rezultate ce confirma teoriile. Practica in SEO si SEM e facuta ori pe baza cunostintelor proprii ori pe teoriile (neverificate) ale unora.

Aici aparea marea problema a multora, multi cer sfaturi/informatii practice si nu teorie. Vor rezolvari simple, rapide, clare pentru problemele pe care le au. Teoria e inutila, mai ales ca nivelul de cunostinte a multora e nimima. Am un tutorial SEO pentru ei, dar mai mult ca sigur ca or sa zica “stiu mai tot ce ai zis acolo, nu merge”. Pentru ca evident nici tutorialele nu sint indeajuns, problemele difera de la site la site.

De ce SEO e mai mult teorie decat practica? 
Pentru ca SEO se aplica diferit de la site la site, de la cuvant cheie la cuvant chei, de la data center la data center, de la IP la IP. Practica e deja publica pe Internet, factorii de optimizare si pozitionare la cautari spun clar ce trebuie facut si ce nu. Problema e ca in momentul in care afla un anumit lucru, multi traiesc cu impresia ca stiau despre ce era vorba dinainte, ca acum ptr ca stiu despre ce e vorba au nevoie de ceva mai avansat …vezi bine ei deja stiu secretul cel mare.

Mult din ceea ce e practica ptr unii se bazeaza pe teorii care la randul lor apar datorita experientei si observatiilor facute. Nu poti practica SEO fara sa ai cunostinte teoretice despre de ce se fac unele lucruri, care e rostul lor, ce rezultate aduc si cum pot fi urmarite in timp ca efect.Multi din cei care fac SEO intai au acumulat cunostinte specifice citind pareri, experimente sau alte informatii impartasite de altii. Cunostintele acumulate au determinat o mentalitate, un mod de a observa, o practica proprie.

In functie de reusita, unii si-au perpetuat modul de lucru. SEO pana la urma e mai mult teorie, practica fiind invatata si dezvoltata in timp si in functie de actualizarile industriei sau de ceea ce Google face.