Continutul optimizat si motoarele de cautare

Motoarele de cautare sint avide dupa continut “proaspat” si de cantitate considerabila. Cu cat un site detine continut cu o cantitate apreciabila actualizat periodic, cu atata mai mult robotii motoarelor de cautare vor reveni mai des.

In disperata nevoie de a obtine locuri convenabile la cautari, optimizarea excesiva a unui text poate avea ca rezultat, cresterea in ochii motoarelor de cautare pentru continut si evitarea utilizatorilor de a reveni pe site, datorita lipsei de continut explicit care sa creeze o stare satisfacatoare dupa vizionarea acestuia. Mesajul catre vizitator fiind greu receptionat dar foarte util motoarelor de cautare.

E bine de folosit mesaje care sa transmita un mesaj specific clar si care sa poata fi folosit ca indexare pentru motoarele de cautare.

Exemple de texte si mesaje folosite ce nu aduc nici un beneficiu unui continut optimizat:

  • Folosirea semnelor speciale gen “-”, “|”,”< >”, etc. Aceste semne nu sint utile atunci cand se folosesc in cadrul Meta Tag-urilor (cum ar fi: titlu, descriere, cuvinte cheie) ele putand fi inlocuite cu cuvinte cheie specifice paginii cu continut optimizat.
  • Descrieri si titluri ce contin mesaje de lauda, la adresa site-ului respectiv, nu fac decat sa ocupe locul unor cuvinte cheie productive. In plus, orice firma care se respecta nu se lauda singura (si mai ales nu prin mesaje de acest gen), ci sint laudati sau apreciati de vizitatori. Aprecierea sau lauda vizitatorilor face cat 10 titluri fara continut si fara mesaj optimizat.Spre exemplu: “cea mai buna firma…”, “cel mai tare…. “, etc” nu aduc nici un folos in cadrul unui site optimizat si nici ca firma ce ofera servicii de calitate.
  • Repetarea exagerata in cadrul textelor a numelui firmei in detrimentul cuvintelor cheie. Potentialul client sau vizitatorul, ajunge prin intermediul cautarilor de cuvinte cheie specifice pe site-ul dumneavoastra si nu prin cautare numelui de firma sau a domeniului Web
  • Nu folositi obsesiv si agresiv cuvintele cheie din texte. Daca densitatea si relevanta lor e exagerata, veti putea fi acuzati de Spam.